Wystąpienie typu Power Speech

Wystąpienie typu Power Speech

Być może jest Ci znana scena z filmu "Męska gra", w której świetny aktor Al Pacino, grający trenera futbolu amerykańskiego, wygłasza przemówienie do swoich zawodników. Nie jest to jednak zwykła odprawa, jaką trenerzy wygłaszają przed meczami... To niezwykle motywujące i poruszające przemówienie, dzięki któremu zawodnicy wychodzą na boisko dać z siebie absolutnie wszystko!

Mowa motywacyjna

Uważa się, że ta scena to jedno z najlepszych tego typu wystąpień dotykających serc fanów i praktyków sportu. Czy jednak taki „Power Speech” sprawdzi się tylko w sporcie? I czy jego stosowanie ma sens tylko w sytuacji, gdy stoimy przed wielkim wyzwaniem?

Tego typu krótki, motywujący speech bardzo dobrze sprawdza się w sporcie, ponieważ inspiruje i zachęca do walki przed bardzo ważnym, kluczowym meczem. Daje poczucie wspólnoty, dotyka wspólnych celów i drogi, którą zespół przeszedł razem, odwołuje się do najważniejszych wartości i sprawia, że pójdziemy za sobą „jak w ogień”. Podobnie, jak miało to miejsce kiedyś przed… bitwami!

W przypadku sportu sprawdza się to idealnie, powodując, że zawodnicy wychodzą na boisko „naładowani” i gotowi bić się o każdy centymetr boiska. W taki sposób motywują swoje zespoły m.in. Pep Guardiola, Jurgen Klopp czy Mike Taylor.

Godzinny power speech

W perspektywie krótkoterminowej (przez ważnym wyzwaniem) taka krótka forma inspirującej mowy sprawdza się rewelacyjnie. W dłuższej perspektywie, zarówno w sporcie jak i biznesie, warto pokusić się o dłuższą i bardziej pogłębioną formę Power Speech. Taką, gdzie nie tylko zmotywujemy, ale damy również konkretne informacje (wiedzę) i narzędzia, pozwalające Uczestnikom na implementację zdobytej wiedzy w praktyce.

Jak pokazują nasze doświadczenia w pracy z najlepszymi zespołami sportowymi (w tym reprezentacjami kraju) jak i znanymi firmami, dzięki takim wystąpieniom możemy liczyć na wzrost motywacji, zaangażowania oraz, co za tym idzie – efektywności!

Dlaczego warto zastosować motywujący speech?

Natura ludzka jest taka, że funkcjonujemy falowo. A to znaczy, że nie da się bez przerwy utrzymywać wysokiego poziomu motywacji, choćby ze względu na habituację, rutynowy charakter (a czasem wręcz monotonię) zadań czy wpływ pór roku (szczególnie tych, gdy słońca jak na lekarstwo).

Dzięki odpowiednio przeprowadzonemu i dopasowanemu do potrzeb Klienta wystąpieniu możemy sprawić, że morale naszej firmy/naszego zespołu wzrosną, pojawią się nowe chęci i motywacja do działania oraz wzrośnie efektywność wtedy, gdy pojawia się zniechęcenie lub tzw. faza plateau, czyli przejściowy zastój w procesie rozwoju.

Motywacja w naturalny sposób i z różnych względów spada – nawet w najlepszych zespołach. Spraw, dzięki wsparciu naszego mówcy, by Twój zespół odzyskał energię i ponownie wszedł na właściwy dla siebie poziom zaangażowania i skuteczności.

Uatrakcyjnienie konferencji

Mowa motywacyjna to również świetny sposób, by uatrakcyjnić konferencję! Wykłady merytoryczne i spotkania z innymi osobami w branży są bardzo ważne i równolegle do tego warto dodać do nich element motywacyjny, dzięki któremu konferencja z pewnością zapadnie Uczestnikom na długo w pamięci, pozwalając kojarzyć ją pozytywnie z Waszą marką jeszcze długo po jej zakończeniu!

Wejdź na naszą stronę poświęconą power speech lub od razu skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji na temat tego, jak efektywnie (oraz efektownie) wykorzystać ją w swoim projekcie oraz uzyskać wycenę.

 

, , , , , ,

Komentarz (2)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *