OGÓLNE WYTYCZNE DLA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ W ZWIĄZKU Z TRWAJĄCĄ PANDEMIĄ Kliknij tutaj

Szkolenia motywacyjne, które naprawdę przynoszą efekty? Takie, które nie nużą zebranych, zamiast tego skutecznie nakłaniając ich do działania? To nie fikcja z broszur reklamowych, nasze szkolenia motywacyjne naprawdę takie są. Nie uznajemy nudnych, sztywnych wystąpień i czytanych z kartki przemówień, bo te nie mają szansy przynieść efektu, nawet jeśli zostały napisane przez najlepszych specjalistów z danej dziedziny. Nasze szkolenia są inne – tworzone w taki sposób, by porwać publiczność i zmusić ją do aktywnej reakcji, skupione są na wywoływaniu konkretnych emocji, które pomagają przyswoić wpajaną wiedzę.

Czym nasze szkolenia motywacyjne różnią się od tych, przeprowadzanych w standardowy sposób? Wierzymy, że dobre szkolenie motywacyjne ma formę „power speech” czyli tak popularnych w Stanach Zjednoczonych oraz Europie Zachodniej przemówień, które łączą w sobie merytoryczną wiedzę, praktyczne doświadczenie oraz niesamowitą energię i siłę przekonywania. Power speech to coś więcej niż zwykłe przemówienie, to swojego rodzaju narzędzie, którym można na kogoś wpłynąć i popchnąć go do działania. Tworząc treść „power speech”, niezależnie od widowni, zawsze dbamy o to, by było ono poparte ogromną dawką wiedzy i doświadczenia, zarówno tego płynącego z wcześniejszych badań i doświadczeń mówcy, jak i z przeszłości klientów, dla których mówca tworzy szkolenie. Indywidualne podejście to podstawa dobrego przemówienia „power speech” i właśnie dlatego tak ważne jest, by otworzyć się przed coachem, tak, by ten miał pełen wgląd w sytuację firmy, jej sukcesy, porażki i cele. Tylko samemu znając cel, możemy wspierać innych w dążeniu do niego. Znając natomiast mentalność i sposób myślenia widowni, możemy maksymalnie dostosować do niej nasz „power speech”, czyniąc go tym samym jeszcze skuteczniejszym. „Power speech” to moc słów, podana w najlepszy możliwy sposób i tylko od nas zależy jak to wykorzystamy.

W Polsce „power speech” to ciągle nowa forma, nadal najczęściej kojarzona z coachingiem. Wciąż niewiele osób jest świadomych tego, że wystąpienia „power speech” mogą być dobrą dawką motywacji i jednocześnie świetną formą przekazywania wiedzy we właściwie każdej branży. Na szczęście ostatnie lata przyniosły kilka znaczących sukcesów popartych właśnie mowami „power speech”, dzięki czemu zyskały one nieco więcej zaufania i uznania. „Power speech” to przemówienia, które mogą przynieść efekt zarówno w stosunku do sportowców przed ważnym meczem, jak i w wewnętrznym gronie pracowników danej firmy czy studentów. Sztuką jest tak ułożyć „power speech”, by słuchacze wierzyli w to, co się do nich mówi.

admin

admin

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Zostaw komentarz