OGÓLNE WYTYCZNE DLA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ W ZWIĄZKU Z TRWAJĄCĄ PANDEMIĄ Kliknij tutaj

Sportowiec w zamknięciu… Znudzony siedzeniem w domu? Oto, co zrobić!

Sportowiec w zamknięciu… Znudzony siedzeniem w domu? Oto, co zrobić!

Wielu sportowców ma obecnie ogromne wyzwanie z tym, jak poradzić sobie w domu. Na co dzień aktywni, ciągle w ruchu oraz mocnym treningu zostali zamknięci w czterech ścianach... Brak normalnych treningów, brak jakichkolwiek transmisji, brak akcji i "zamieszania", które im stale towarzyszy. Co robić?

Po pierwsze – tylko spokojnie!

Wszystko wróci – za kilka tygodni albo miesięcy, ale wróci!

Znowu będziesz mógł/mogła trenować, próbować, poprawiać i… wkurzać się, jak coś nie wyjdzie 😉

Wrócą te emocje i adrenalina, które towarzyszą przygotowaniom i rozgrywkom sportowym.

A tymczasem nie poddawaj się i podziałaj z domu w takim stopniu, jak to możliwe! Czyli:

  1. Przejrzyj YouTube w poszukiwaniu najlepszych spotkań i zagrań z Twojej dyscypliny i sportu w ogóle! Poczuj atmosferę, usłysz kibiców, wczuj się w konkretne akcje, usłysz wpadające do bramki/kosza piłki. YouTube to skarbnica najlepszych sportowych wydarzeń – wykorzystaj to!
  2. Obejrzyj „Ostatni taniec” na Netflixie. Spędź trochę czasu z Michaelem Jordanen, Philem Jacksonem i Jerry’m Krause (oraz ich sportowymi i pozasportowymi rozgrywkami). Zobacz piękną i tę mniej uroczą stronę zawodowego sportu na najwyższym poziomie! Poznaj z bliższa legendę koszykówki i zobacz, jak zwykli ludzie osiągają wybitne rezultaty. I że moje słowa „mistrzem się STAJE, nie rodzi” to najprawdziwsza prawda.
  3. Ćwicz w domu elementy techniczne i wszelkiego rodzaju „sztuczki”. Żonglowanie, wkrętki, kręcenie piłki na palcu/palcach… Możliwości jest mnóstwo! W kilka tygodni możesz przyswoić mnóstwo nowych zagrań i nauczyć się panować nad piłką o wiele lepiej, niż dotychczas!
  4. Wzmacniaj najważniejsze w Twojej dyscyplinie partie mięśni oraz te najmniej widoczne (poprzez tzw. trening core). Wszyscy sportowcy będą mieli wzywanie, by wrócić szybko do gry po takich „wakacjach”. Przypilnowanie i rozwijanie najważniejszych partii pozwoli Ci zrobić to szybciej i skuteczniej! Nie pozwól, by z Twojego ciała uciekła energia – dbaj o nią każdego dnia!
  5. Zadbaj o trening mentalny. Pracuj nad pewnością siebie, koncentracją, spokojem wewnętrznym. Niech wejdzie Ci w krew wyznaczanie celów. Wizualizuj, jak wykonujesz normalny trening i osiągasz konkretne wyniki. Bez odpowiedniego nastawienia ciężko Ci będzie wykorzystać ten czas optymalnie, nie mówiąc o zbudowaniu przewagi! Jeśli nie wiesz, jak się za to zabrać, koniecznie sprawdź nasz „Mistrzowski pakiet”. Znajdziesz tam odpowiedzi na to, jak zostać Mistrzem (i ćwiczenia, które pozwolą Ci to wprowadzić w życie).

Jestem przekonany, że już wkrótce wrócimy na boiska, parkiety, murawy i wszystkie inne sportowe areny i na nowo poczujemy to, czego nic nie zastąpi – sportowego ducha przygotowań i rywalizacji!

Teraz jest najlepszy czas, by się do tego odpowiednio przygotować!

Włącz #MentalPower i działaj!

, , , , , , , , , , , , ,

Nie ma jeszcze żadnych opinii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *