Power Speech

Power Speech

Szkolenia motywacyjne, które naprawdę przynoszą efekty? Takie, które nie nużą zebranych, zamiast tego skutecznie nakłaniając ich do działania? To nie fikcja z broszur reklamowych, nasze szkolenia motywacyjne naprawdę takie są. Nie uznajemy nudnych, sztywnych wystąpień i czytanych z kartki przemówień, bo te nie mają szansy przynieść efektu, nawet jeśli zostały napisane przez najlepszych specjalistów z danej dziedziny. Nasze szkolenia są inne – tworzone w taki sposób, by porwać publiczność i zmusić ją do aktywnej reakcji, skupione są na wywoływaniu konkretnych emocji, które pomagają przyswoić wpajaną wiedzę.

Czym nasze szkolenia motywacyjne różnią się od tych, przeprowadzanych w standardowy sposób? Wierzymy, że dobre szkolenie motywacyjne ma formę „power speech” czyli tak popularnych w Stanach Zjednoczonych oraz Europie Zachodniej przemówień, które łączą w sobie merytoryczną wiedzę, praktyczne doświadczenie oraz niesamowitą energię i siłę przekonywania. Power speech to coś więcej niż zwykłe przemówienie, to swojego rodzaju narzędzie, którym można na kogoś wpłynąć i popchnąć go do działania. Tworząc treść „power speech”, niezależnie od widowni, zawsze dbamy o to, by było ono poparte ogromną dawką wiedzy i doświadczenia, zarówno tego płynącego z wcześniejszych badań i doświadczeń mówcy, jak i z przeszłości klientów, dla których mówca tworzy szkolenie. Indywidualne podejście to podstawa dobrego przemówienia „power speech” i właśnie dlatego tak ważne jest, by otworzyć się przed coachem, tak, by ten miał pełen wgląd w sytuację firmy, jej sukcesy, porażki i cele. Tylko samemu znając cel, możemy wspierać innych w dążeniu do niego. Znając natomiast mentalność i sposób myślenia widowni, możemy maksymalnie dostosować do niej nasz „power speech”, czyniąc go tym samym jeszcze skuteczniejszym. „Power speech” to moc słów, podana w najlepszy możliwy sposób i tylko od nas zależy jak to wykorzystamy.

W Polsce „power speech” to ciągle nowa forma, nadal najczęściej kojarzona z coachingiem. Wciąż niewiele osób jest świadomych tego, że wystąpienia „power speech” mogą być dobrą dawką motywacji i jednocześnie świetną formą przekazywania wiedzy we właściwie każdej branży. Na szczęście ostatnie lata przyniosły kilka znaczących sukcesów popartych właśnie mowami „power speech”, dzięki czemu zyskały one nieco więcej zaufania i uznania. „Power speech” to przemówienia, które mogą przynieść efekt zarówno w stosunku do sportowców przed ważnym meczem, jak i w wewnętrznym gronie pracowników danej firmy czy studentów. Sztuką jest tak ułożyć „power speech”, by słuchacze wierzyli w to, co się do nich mówi.

Nie ma jeszcze żadnych opinii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *